Saturday, December 11, 2010

no.1 - BLOG K.ZEL

aha!! akhirnya..dapat jugak aku nak kongsi pasal blog pertama yang aku sangat2 suka...aku tau korang pon entah2 tak penah tau pon blog ni wujud..tapi tah nape aku sukeeee hokay! hehe..tiap2 hari x penah miss tgok perkembangan blogger ni...dok bahasakan diri die as K.ZEL..nama penuh ZALIA bt ape aku pon sure plak..hehe..tapi FB die ade tulis zaliahezlin...aiseh..cam nama heroin citer ASMARA kat TV3 tu!!!!!!

actually blog dia nih more to pasal die punyer misi untuk kuruskan badan..ada beberapa la kontes die buat bagi menaikkan semangat untuk kurus....macam2 gaya..macam2 cara..

 kontes 99HTN(99 hari tanpa nasik)


kontes 3DFC

tapi mmg aku respek die nih!! serius...hari2 sangat energetik...!!! tapi now misi kuruskan badan die terpaksa dihentikan sebab die tgh PREGNANT!!!! weehuu! 2nd child insyaAllah..

ape menarik dalam blog dia ni ialah...hm.....sebab die sangat ikhlas cerita ape saja mengenai diri dia...jadinya penulisan die pon xde nak cover2 langsung..mmg totally macam dah kenai lama..padahal aku dok ikot cerita die thru blog je pon...hoho...

ade lagi menarik..die ade bnyk koleksi cd korea yang besh2 dan latest..ini dipanggil bahan B****...(ini rahsia)..nak tau lebey p tgok n tnya tuan punya diri..hahaha.dahla tu..penghantaran x pernah miss selagi korang juga tidak miss membuat pembayaran..pendek kater servis die tip top!!!!..x lupa jugak sempat die dok pomot biznes online die...biznes BROOCH...to gals...brooch sini lawa2 k...boleh p usha link BROOCH ini...harga pon marveles!!

lagi...hm...gambar2..semua memang up to date....walaupon ade gambar2 katun ke..amik gugel ke..tapi gambar2 die, anak die nama ahmad kalep, suami die incik Izman..haha..semua memang besh!!!! paling mahai ialah...gambar TORA TERBANG die...hahaha..ape itu tora terbang? buleh la visit2 blog tuan empunya ni...
so to empunya blog ni....semoga dapat deliver baby dengan selamat k....AMEEN!!!..................dan jangan berhenti tulis blog tau...sebab...AKU SUKE BLOG KO!!hehe...cayalah! adios!!memang terbaik!!!!!!!  








3 comments:

  1. terima kasih kerana sudi komen blog akak.. :)
    nnt akak wat entry balik ke blog ni ;)

    sonot gak ada org puji2 ni :))

    ReplyDelete
  2. uiks..xpe kak..xpayah susah2,...nih ikhlas..x mintak di balas..haha cam lagu alif gedik itu..yux...hahaha...tapi kalo dah nk buat..saye x halang...:)

    ReplyDelete
  3. wahhh...blog bru sme ngan mina la....

    ReplyDelete