Friday, December 10, 2010

yeeehaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

salam perkenalan...haha..mesti cam pelik je..ape kes wujud blog tajuk cam x best gini...hade aku kesah dik non??lantak aku la nk buat blog ape pon..jnji hati aku SUKE!!! hokay!!haha....so berbalik pada tujuan asal blog ni...hm aku mcm dah jatuh cinta ngn dunia blogging sejak aku tgok makin hari makin ramai yg ada blog sendiri...dan setiap blog ade cerita masing2...aku ni sebenarnyer more to silent reader blog-blog korang kat luar sana..hehe(cewah poyo)

now aku dah tak tahan dan telah mendapat idea pasal nk buat blog ni...dari abg BEN kiter..sape tak kenai tu..haih rugi!!! hensem die tuh..haha..so aku ubah sikit idea yg dapat dari stu kepada blog aku ni...kat sini hanya blog2 yang aku suka je aku akan diceritakan dalam ni...pada yang x terpilih..aha! korang tunggu jela.kalau rasa2 x dapat nk tahan...tinggalkan jela link tu..mane tau aku jenguk2...tiba2 tersuka plak..hahaha..maka turn seterusnya blog korang terpampang kisahnyer dalam nih..haha..ada berani???????...

dahla merepek panjang2 pon xde guna...yang pasti aku rasmikan blog aku ini dengan rasa syok sendirinya!!hahaha...cioa...

o yer boleh panggil aku sukasuki..atau nama glam SS..ahahaha..(macam syok sendiri) xkisahla mane2...haku x kesah!!...

2 comments: